Over mij

Hallo! Ik ben Marianne Bodenstaff, 46 jaar en samenwonend met Mark en onze drie kinderen in Waddinxveen.

Zolang ik me kan herinneren word ik blij van alles wat met plannen en organiseren te maken heeft! Dat heeft altijd een prominente rol gespeeld, thuis in het gezin, maar ook in mijn werk. Ruim twintig jaar heb ik voor verschillende bedrijven gewerkt. In 2017 kwam ik in aanraking met professional organizing, of wel opruimcoaching. Dat sprak mij zo aan dat ik besloot er mijn beroep van te maken. Sindsdien heb ik diverse cursussen en trainingen gevolgd en tientallen mensen mogen helpen met het opruimen van hun huis en administratie. Of het inzichtelijk maken van hun financiën.

Het is heerlijk om opruimcoach en budgetcoach te zijn! Elke keer vind ik het weer bijzonder om met een klant aan de slag te mogen gaan. Ik weet dat er veel schaamte is over dit onderwerp, dus extra fijn dat ik toch weer het vertrouwen krijg van klanten om in huis binnen gelaten te worden en uiteindelijk te zorgen voor ruimte, rust, opluchting, blijdschap en zelfvertrouwen!

Wat ik heel belangrijk vind is dat je je op je gemak voelt bij me. Weet dat ik nooit oordeel, rustig ben én er ben voor JOU!

Zo hebben klanten mij en mijn hulp ervaren, een kleine greep uit de reacties:

“Bij Marianne heb ik niet een keer het gevoel gekregen dat ik me zou moeten schamen en ook na afloop heeft ze contact gehouden om te vragen hoe het gaat.”

“Marianne weet wat ze doet en pakt goed door, na twee afspraken waren al mijn papieren opgeruimd! Als ik weer hulp nodig heb weet ik haar te vinden en ik beveel haar zeker aan!”

“Bijzonder blij ben ik met de dienstverlening van Marianne en vooral ook met haar als persoon. Ze is heel ontspannen, kalm en vooral niet-oordelend. Heel erg fijn en leerzaam. Ze heeft me binnen 2 x 3 uur geholpen met een opgeruimd gevoel, waar ik al 5 jaar naar op zoek was.”

“De afspraken met Marianne zorgden voor de nodige motivatie. Samen met iemand werkt gewoon veel fijner. Marianne werkt met een praktisch opruimsysteem waardoor meteen overzichtelijk is wat er mag blijven, elders opgeruimd moet worden, weggeven of weggegooid kan worden. Aan het einde van elke opruimsessie zorgde zij ervoor dat alles weer op z’n plek kwam of de deur uit ging, dat gaf meteen een opgeruimd gevoel.”

“Wat fijn is, is dat Marianne eerst begint met een plan maken, bespreken wat je wilt en hoe dat aan te pakken. Ze hielp me systematisch te werken.”

“Ondanks dat je je wat schaamt omdat je zolder er zo uitziet voelde ik me erg op mijn gemak met haar en wist ze een heel ongedwongen sfeer te creëren.”

“Ik vond het contact fijn, afspraken werden nagekomen en Marianne is een prettige persoonlijkheid.”

“De aanwezigheid en hulp van Marianne hielp me om door te zetten totdat de stapels waren weggewerkt. Er kon eigenlijk best een heleboel weg.”

“Wat ik zo prettig vind aan Marianne is dat ze me in mijn waarde liet, niet over mijn grenzen heen ging, rekening hield met mijn tempo en erg flexibel is.”

Wil je ook weer rust ervaren in je eigen huis? Af van de rommel en de stress? Ik kom graag bij je langs voor een vrijblijvend en gratis adviesgesprek. Je kunt me dan laten zien waar je knelpunten liggen, maar vooral ook vertellen wat je wensen zijn. Aan de hand daarvan kan ik tips en advies op maat geven. Laat je me weten als je ook behoefte hebt aan een huishouden op orde?

Hartelijke groet,

Hallo! Ik ben Marianne Bodenstaff, 46 jaar en samenwonend met Mark en onze drie kinderen in Waddinxveen.

Zolang ik me kan herinneren word ik blij van alles wat met plannen en organiseren te maken heeft! Dat heeft altijd een prominente rol gespeeld, thuis in het gezin, maar ook in mijn werk. Ruim twintig jaar heb ik voor verschillende bedrijven gewerkt. In 2017 kwam ik in aanraking met professional organizing, of wel opruimcoaching. Dat sprak mij zo aan dat ik besloot er mijn beroep van te maken. Sindsdien heb ik diverse cursussen en trainingen gevolgd en tientallen mensen mogen helpen met het opruimen van hun huis en administratie. Of het inzichtelijk maken van hun financiën.

Het is heerlijk om opruimcoach en budgetcoach te zijn! Elke keer vind ik het weer bijzonder om met een klant aan de slag te mogen gaan. Ik weet dat er veel schaamte is over dit onderwerp, dus extra fijn dat ik toch weer het vertrouwen krijg van klanten om in huis binnen gelaten te worden en uiteindelijk te zorgen voor ruimte, rust, opluchting, blijdschap en zelfvertrouwen!

Wat ik heel belangrijk vind is dat je je op je gemak voelt bij me. Weet dat ik nooit oordeel, rustig ben én er ben voor JOU!

Zo hebben klanten mij en mijn hulp ervaren, een kleine greep uit de reacties:

“Bij Marianne heb ik niet een keer het gevoel gekregen dat ik me zou moeten schamen en ook na afloop heeft ze contact gehouden om te vragen hoe het gaat.”

“Marianne weet wat ze doet en pakt goed door, na twee afspraken waren al mijn papieren opgeruimd! Als ik weer hulp nodig heb weet ik haar te vinden en ik beveel haar zeker aan!”

“Bijzonder blij ben ik met de dienstverlening van Marianne en vooral ook met haar als persoon. Ze is heel ontspannen, kalm en vooral niet-oordelend. Heel erg fijn en leerzaam. Ze heeft me binnen 2 x 3 uur geholpen met een opgeruimd gevoel, waar ik al 5 jaar naar op zoek was.”

“De afspraken met Marianne zorgden voor de nodige motivatie. Samen met iemand werkt gewoon veel fijner. Marianne werkt met een praktisch opruimsysteem waardoor meteen overzichtelijk is wat er mag blijven, elders opgeruimd moet worden, weggeven of weggegooid kan worden. Aan het einde van elke opruimsessie zorgde zij ervoor dat alles weer op z’n plek kwam of de deur uit ging, dat gaf meteen een opgeruimd gevoel.”

“Wat fijn is, is dat Marianne eerst begint met een plan maken, bespreken wat je wilt en hoe dat aan te pakken. Ze hielp me systematisch te werken.”

“Ondanks dat je je wat schaamt omdat je zolder er zo uitziet voelde ik me erg op mijn gemak met haar en wist ze een heel ongedwongen sfeer te creëren.”

“Ik vond het contact fijn, afspraken werden nagekomen en Marianne is een prettige persoonlijkheid.”

“De aanwezigheid en hulp van Marianne hielp me om door te zetten totdat de stapels waren weggewerkt. Er kon eigenlijk best een heleboel weg.”

“Wat ik zo prettig vind aan Marianne is dat ze me in mijn waarde liet, niet over mijn grenzen heen ging, rekening hield met mijn tempo en erg flexibel is.”

Wil je ook weer rust ervaren in je eigen huis? Af van de rommel en de stress? Ik kom graag bij je langs voor een vrijblijvend en gratis adviesgesprek. Je kunt me dan laten zien waar je knelpunten liggen, maar vooral ook vertellen wat je wensen zijn. Aan de hand daarvan kan ik tips en advies op maat geven. Laat je me weten als je ook behoefte hebt aan een huishouden op orde?

Hartelijke groet,