Over mij

De drijvende kracht achter Huishouden op Orde ben ik, Marianne Bodenstaff. 45 jaar, samenwonend met Mark en onze drie kinderen in Waddinxveen.

Zolang ik me kan herinneren word ik blij van alles wat met plannen en organiseren te maken heeft! Dat heeft altijd een prominente rol gespeeld, thuis in het gezin, maar ook in mijn werk. Ruim twintig jaar heb ik voor verschillende bedrijven gewerkt. In 2017 kwam ik in aanraking met professional organizing. Dat sprak mij zo aan dat ik besloot er mijn beroep van te maken. Sindsdien heb ik diverse cursussen en trainingen gevolgd en tientallen mensen mogen helpen met het opruimen van hun huis en administratie.

En wat een energie krijg ik ervan opruimcoach te zijn! Het is elke keer weer bijzonder om intensief met een klant aan de slag te mogen gaan. Het is heerlijk om te zien hoe enthousiast de klant is als we eenmaal bezig zijn. Daarvoor overheerst vaak het gevoel van schaamte en zien mensen door de bomen het bos niet meer. Maar opruimen zorgt voor opluchting, blijdschap en zelfvertrouwen! Ik zie ook telkens dat een opgeruimd huis zorgt voor rust en ruimte in je hoofd, en daar gaat het uiteindelijk vaak om.

Wat je van mij kunt verwachten:

  • Hulp op maat
  • Rustige uitstraling, maar duidelijke en heldere communicatie en werkwijze
  • Betrouwbaar, discreet en respectvol
  • Uitstekende service
  • Afspraken ook in de avonduren en het weekend mogelijk

Ik kom graag bij je langs voor een vrijblijvend en gratis adviesgesprek. Je kunt me dan je wensen vertellen en we bespreken je knelpunten. Aan de hand daarvan kan ik je een advies op maat geven. Laat je me weten als je ook behoefte hebt aan een huishouden op orde?

Hartelijke groet,

De drijvende kracht achter Huishouden op Orde ben ik, Marianne Bodenstaff. 45 jaar, samenwonend met Mark en onze drie kinderen in Waddinxveen.

Zolang ik me kan herinneren word ik blij van alles wat met plannen en organiseren te maken heeft! Dat heeft altijd een prominente rol gespeeld, thuis in het gezin, maar ook in mijn werk. Ruim twintig jaar heb ik voor verschillende bedrijven gewerkt. In 2017 kwam ik in aanraking met professional organizing. Dat sprak mij zo aan dat ik besloot er mijn beroep van te maken. Sindsdien heb ik diverse cursussen en trainingen gevolgd en tientallen mensen mogen helpen met het opruimen van hun huis en administratie.

En wat een energie krijg ik ervan opruimcoach te zijn! Het is elke keer weer bijzonder om intensief met een klant aan de slag te mogen gaan. Het is heerlijk om te zien hoe enthousiast de klant is als we eenmaal bezig zijn. Daarvoor overheerst vaak het gevoel van schaamte en zien mensen door de bomen het bos niet meer. Maar opruimen zorgt voor opluchting, blijdschap en zelfvertrouwen! Ik zie ook telkens dat een opgeruimd huis zorgt voor rust en ruimte in je hoofd, en daar gaat het uiteindelijk vaak om.

Wat je van mij kunt verwachten:

  • Hulp op maat
  • Rustige uitstraling, maar duidelijke en heldere communicatie en werkwijze
  • Betrouwbaar, discreet en respectvol
  • Uitstekende service
  • Afspraken ook in de avonduren en het weekend mogelijk

Ik kom graag bij je langs voor een vrijblijvend en gratis adviesgesprek. Je kunt me dan je wensen vertellen en we bespreken je knelpunten. Aan de hand daarvan kan ik je een advies op maat geven. Laat je me weten als je ook behoefte hebt aan een huishouden op orde?

Hartelijke groet,